Moim zdaniem w tych filmach spisał się świetnie (chronologicznie datowo):
- W zakole rzeki
- Kocham cię na zabój (genialny jako ćpun :) )
- Moje własne Idaho
- Speed
- Adwokat diabła
- Dotyk przeznaczenia
- John Wick
Miał też kilka słabych (np. Drakula) i przeciętnych (np. Obserwator) ról, ale w wyżej wymienionych filmach pokazał klasę.