Póki co, tylko trzy filmy, ale następnych można się spodziewać pewnie już niedługo:
1. Hot Fuzz - Ostre psy - 9+/10
2. Wysyp żywych trupów - 9+/10
3. Scott Pilgrim kontra świat - 9+/10
1.Scott Pilgrim kontra świat 10+/10
2. Hot Fuzz - Ostre psy 8+/10
3.Wysyp żywych trupów 8+/10
+ znaczy oczywiście że w ulubionych.
1 Scott Pilgrim - 10/10
2 Hot Fuzz - 9/10
3 To już jest koniec - 8/10
4 Baby driver - 8/10
5 Wysyp żywych trupów - 7/10
1. Hot Fuzz - 9/10
2. Wysyp żywych trupów - 9/10
3. Scott Pilgrim kontra świat - 6/10
4. A Fistful of Fingers - 6/10
1. Hot Fuzz - Ostre psy 10+/10
2. Scott Pilgrim kontra świat 10+/10
3. Wysyp żywych trupów 9+/10
+scenariusz Tintina 8/10
Filmy:
1. Wysyp żywych trupów 10+/10
2. Hot Fuzz - Ostre psy 9+/10
3. Scott Pilgrim kontra świat 9/10
4. Przygody Tintina 8/10
Seriale:
1. Spaced 10+/10 ^_^
1. Hot Fuzz - 8/10
2. Wysyp żywych trupów - 4/10
3. Scott Pilgrim konta świat - 1/10
1. Hot Fuzz - Ostre psy - 8/10
2. Wysyp żywych trupów - 7/10
3. Scott Pilgrim kontra świat - 7/10
A jak obejrzeć jego pozostałe filmy?
1 - Wysyp żywych trupów - 9
2 - Hot Fuzz. Ostre psy - 9
3 - Scott Pilgrim kontra świat - 7
------------------------------------------------
4 - The World's End - 3
1 - Wysyp żywych trupów - 9
2 - Hot Fuzz. Ostre psy - 9
3 - Scott Pilgrim kontra świat - 7
4 - Baby Driver - 7
5 - A Fistful of Fingers - 6
6 - To już jest koniec - 3
1. Wysyp żywych trupów - 6/10
2. To już jest koniec - 6/10
3. Scott Pilgrim kontra świat - 6/10
4. Hot Fuzz - Ostre psy - 6/10
1. Shaun of the Dead - 10/10
2. Scott Pilgrim vs. The World - 9/10
3. Hot Fuzz - 8.5/10
4. The World's End - 8/10
Up.
1. Hot Fuzz - 9/10
2. Shaun of the Dead - 8/10
3. World's End - 8/10
4. Scott Pilgrim vs The World - 7/10
1. Scott Pilgrim vs the World
2. Hot Fuzz
3. Shaun of the Dead
4. The World's End
Szkoda że zrezygnował z reżyserii Ant-Mana bo najlepsze co w nim zaoferowano to właśnie efekt jego prac, a sam film pewnie byłby w absolutnym TOP3 MCU. Ale to w sumie już strata Wrighta a nie filmu.
Zrezygnował, bo szefowie Marvela wpieprzali mu się w wizję. Wcale mu się nie dziwię, że w końcu podziękował im za "współpracę".
Z tego co słyszałem to Ci od Marvela chcieli tylko aby film miał "trochę" więcej wspólnego z uniwersum do którego należy. A jak było naprawdę to tego się już chyba nie dowiemy i możemy jedynie gdybać.
1. Wysyp żywych trupów - 9/10
2. Spaced (serial) - 8/10
3. Hot Fuzz - 8/10
4. Scott Pilgrim kontra świat - 7/10
5. To już jest koniec - 6/10