PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=545023}
5,9 11 631
ocen
5,9 10 1 11631
4,8 4
oceny krytyków
Rock of Ages
powrót do forum filmu Rock of Ages

8/10 Bardzo dobry film

ocenił(a) film na 8

Na wstępie napiszę że jestem fanem muzyki z lat 80-90 i to tej rockowej i późniejszych ciężkich brzmień. To co napiszę jest mocno subiektywne więc proszę bez oblewania wodą i gorącym ołowiem.
Oprawa filmu , sceneria i zdjęcia to 10/10
Muzyka 9/10 bo można było wybrać bardziej sztandarowe utwory z tego okresu ale muza jest i tak świetna a wykonanie całkiem dobre , jako fan profanacji żadnej nie odczułem ,( bo to w końcu musical ).
Absolutnie genialna gra aktorska Tom Cruisea którego osobiście za bardzo nie lubię oraz bardzo dobrze wypadająca Catherine Zeta-Jones .
Nawet Alec Baldwin w tym filmie wypadł młodo świeżo i autentycznie w przeciwieństwie do Julianne Hough i Diego Boneta których w tym dziełku mogłoby wcale nie być. .
No i to koniec zachwytów bo choć film oceniam 8/10 to po obejrzeniu czegoś brakuje jest jakby niedosyt wrażeń – ogólnie polecam gorąco

ador2

Zgadzam się z tobą w 100% Muzycznie ten film mnie bardzo zaskoczył.
Co do Diego...pamiętam kolesia jako denerwujące, małe "coś" w "Rebelde" i jakoś nie mogłam sie przekonać do rocka w jego wykonaniu. Patrzyłam i uszami duszy słyszałam "Solo existes tu"..., a najlepszy był moment jak ten cały Chico czy jak mu tam nawija do niego po hiszpańsku, a on mówi, że i tak nic nie rozumie...no ale w końcu nie grał Latynosa :P

ador2

Ja mam 15 lat inie słuchałam wcześniej takiej rockendroll'owej muzyki chociaż uwielbiam rock. Nie słuchałam nigdy piosnek z lat 80-90 ale ten film bardzo pozytywnie mnie zaskoczył a muzyka jest wspaniała. Tom Cruise nie za abrdzo do musicali się nadaje ale w tym filmie wypadł świetnie. Natomiast Catherine nie za bardzo mi przypadła do gustu. Ogólnie aktorzy świetni. Kocham rocka a od tej pory przesłycham sobie muzykę z tych lat. :D

ocenił(a) film na 6
vampire_fascination_